IBM monimerkkihuolto

IBM Monimerkkihuolto on keskitetty palvelu koko laitteistollesi. Voit keskittää usean toimittajan laitteet yhdelle sopimukselle kustannustehokkaaseen hintaan. Tuen saaminen on helppoa, kaikille kysymyksille on yksi yhteyspiste.

Kysy meiltä tarkemmin millä tavoin voimme auttaa.

Kaipaatko keskitettyä yhden pisteen tukea koko IT-ympäristösi laitteille? Tukea, joka kattaa kaiken verkkolaitteista palvelimiin ja selkeyttää huoltopalveluidesi hallintaa. Monimerkkihuollon hinnat ovat erittäin kilpailukykyisiä.

Monimerkkihuolto on suunniteltu proaktiivisesti ehkäisemään katkoksia, ratkaisemaan ongelmatilanteet nopeammin sekä yksinkertaistamaan huoltopalveluja säästäen näin aikaa, rahaa ja resursseja.

Viisi syytä valita IBM Monimerkkihuolto

Palvelun avulla mahdollista yksinkertaistaa IT-ympäristön huoltopalveluita ja keskittää usean toimittajan sopimukset yhdelle palveluntarjoajalle ja yhdelle sopimukselle parantaen kustannustehokkuutta, saatavuutta, nopeutta ja helppoutta samalla pidentäen laitteiston käyttöikää.

 

IBM:llä on vuosien kokemus eri laitemerkkien huoltopalveluista ja se tekee yhteistyötä laitevalmistajien kanssa. Monimerkkihuollon avulla saat yhdestä paikasta pääsyn tärkeimpiin päivityksiin ja korjauksiin. Maailmanlaajuiset asiantuntijakeskukset tarjoavat 24×7 huoltoratkaisuja ympäristöllesi.

 

IBM palvelee hyvin myös äärimmäisen korkean käytettävyyden vaativia asiakkaita.

Raha

 

Keskitetty ja tehokas huoltopalvelu edistyneellä analytiikalla ja toimivalla keinoälyllä pienentää kustannuksia jopa 30%.

Aika

 

Innovatiiviset teknologiat takaavat nopeamman ja paremman tuen tason.

Skaalautuvuus

 

Yksi laite tai tuhat. Sopimukselle on helppo lisätä tai poistaa huollettavia laitteita.

Helppous

 

Yksi sopimus kaikille laitteille, yksi yhteyspiste kaikille kysymyksille tai huoltokutsuille.

Tietotaito

 

Tarvittaessa maailmanlaajuinen asiantuntijaverkosto sinun palveluksessasi.

Cisco Smart Net hoitaa ja huoltaa

 

IBM Managed Maintenance Solution for Cisco Products huoltaa verkkoasi proaktiivisesti. Jos verkkosi hajoaa, samalla hajoaa liiketoimintasi. Mikä voi tapahtua nopeasti. Verkkosi todennäköisesti sisältää laitteita eri valmistajilta ja tämä tarkoittaa sitä, että ongelman selvittämiseen ja korjaamiseen voi kulua paljonkin aikaa.

 

Tarvittaessa IBM:n Cisco sertifioitu tuki pääsee etäyhteydellä selvittämään verkkosi tilaa. Kun ongelma havaitaan, on IBM:n verkkoteknikko tarvittaessa valmiina tulemaan paikalle huoltamaan Cisco laitteesi. IBM palvelee hyvin myös äärimmäisen korkean käytettävyyden vaativia asiakkaita. IBM tarjoaa myös 24/7 Internet Operating System (IOS) tukea ja sovellusohjelmien teknistä tukea.

 

Miksi?

 

  • IBM:n kautta saat tuen kaikille laitteillesi yhdestä numerosta
  • Ciscon omaa hallinnollista työtä kevyempi
  • kustannussäästöt saattavat olla huomattavia

 

Lataa Cisco Smart Net esite itsellesi.

Haluaisitko tietää lisää?

Ota meihin yhteyttä, asiantuntijamme kertovat tarkemmin!

Myynti

 

Pasi Louanto

pasi.louanto@kaita.fi

+358 50 537 4288

Palvelut

 

Göran Nordman

goran.nordman@kaita.fi

+358 400 180187