Seuraamme ja hallinnoimme yrityksesi koko IT-infrastruktuuria.

Valvontapalvelu

Hallitut, ulkoistetut palvelumme tarjoavat yritystason seurantaa ja ennaltaehkäisevää palvelinhuoltoa kun laitteisto on omissa tiloissasi.

 

Nopea reagointi ongelmatilanteessa. Olemme hereillä ja hälytysvalmiudessa ympäri vuorokauden.

Päivystämme ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä.

 

Nykyaikaisen IT-infrastruktuurin hallinta vie aikaa ja vaatii osaamista sekä resursseja ympäri vuorokauden. Palveluiden ulkoistaminen on tehokas tapa ohjata oman organisaation resursseja varsinaiseen liiketoimintaan. Palvelu tarjoaa yrityksellesi datakeskustason hallittuja, ulkoistettuja palveluja Suomessa.

 

Verkkolaitteiden ja palvelimien etävalvonta mahdollistaa monien kriittisten palveluiden ja laitteiden reaaliaikaisen seurannan. Valvontapalvelu huolehtii yrityksesi liiketoiminnan jatkuvuudesta 24/7.

Mitä palvelu sisältää?

Asiantuntijamme valvovat verkkoyhteyksiä, verkkoympäristöä, konesali-infraa tai yksittäisiä palvelimia. Ennakointi ja nopea reagointi valvontapalvelun avulla mahdollistavat toiminnan häiriöttömän jatkumisen. Palvelin- ja verkkoympäristön valvonta mahdollistaa kriittisten palveluiden jatkuvan proaktiivisen seurannan. Sen lisäksi että asiantuntijamme suorittavat sovitut vianrajaus- ja korjaustoimenpiteet, he tekevät ennakoivia toimenpiteitä ongelmatilanteiden välttämiseksi.

Kriittiset järjestelmät aina valvottu

Tunnista ongelmat ja riskit ajoissa ja vältä katkokset. Järjestelmien virhetilanteiden proaktiivinen ennakointi ja korjaus.

Nopea reagointi

Ongelmatilanteessa on tärkeä minimoida häiriöaika. Seuraamme ja valvomme tarvittaessa yrityksesi koko IT-infrastruktuuria 24/7.

Ammattilaiset käytössäsi

Käytössäsi on sertifioitujen ammattilaisten osaaminen vuoden jokaisena päivänä.  Olemme hereillä ja hälytysvalmiudessa ympäri vuorokauden.

Kiinteät kulut

Kiinteä kilpailukykyiynen kuukausihinta, ennakoitavat kulut. Valiset omaan tarkoitukseesi sopiva kokonaisuus. Maksat vain palvelusta, jota tarvitset.

Valvottavia kohteita ovat mm. laitteen saatavuus, levytilan täyttöaste, CPU-kuormitus, palveluiden ja töiden tilanne.
Palvelutasoon vaikuttaa valvottavien kohteiden kriittisyys. Palvelussa voi valita oman palvelutason tarpeen mukaan: 24/7, 12/5 tai 8/5.

 

Laitteistosi on valvonnassa tarvittaessa ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä. Päivystäjä reagoi automaattisiin hälytyksiin ja ottaa yhteyttä tahoon, jota ongelman ratkaisussa tarvitaan, tai tarpeen vaatiessa yrityksesi yhteyshenkilöön. Normaalin palveluajan (6-18) ulkopuolella, hälytykset lähetetään ongelmatilanteissa päivystysvuorossa oleville asiantuntijoille, jotka ovat tarvittaessa yhteydessä asiakkaaseen.

 

Valvontapalvelun kautta pystytään myös suunnittelemaan infran päivittämistä ennakoivasti.

”Olemme hereillä ja hälytysvalmiudessa.”

 

 

Haluaisitko tietää lisää?

Ota meihin yhteyttä, asiantuntijamme kertovat tarkemmin!

Myynti

 

Pasi Louanto

pasi.louanto@kaita.fi

+358 50 537 4288

Palvelut

 

Göran Nordman

goran.nordman@kaita.fi

+358 400 180187